marți, 10 martie 2009

Martie




A trecut 1 Martie, a trecut si 8 Martie, chiar si 9 Martie...
Salcia din gradina a inmugurit. "Micutza" (o pisicutza) continua sa fie singura si sa doarma in fund, sus in salcie, cu nasul proptit in crengutze, ca sa nu cada. Zilele trecute "Pisica Mama" a facut o scurta vizita intr-un apartament de vis-a-vis, intrand pe geam. Am stat cu sufletul la gura, nestiind care va fi deznodamantul, dar a iesit la fel de calma, deci n-a alergat-o nimeni. "Pisica Mama" merita o povestire intreaga, dar nu acum. Poate alta data. Voiam sa scriu despre "Targul de Martisor" de la MTR, la care am fost(25 febr- 1martie). Bine ar fi fost sa scriu chiar atunci, dar iar m-am luat cu altele si am uitat. Nu despre targ, ci despre oameni vreau sa zic. Despre Peter si Mao, "vecinii" mei de masa. Un om mai bland si mai generos si mai atent ca Peter eu n-am intalnit. Si foarte firesc, curat, fara sa arate chestia asta. Era asa pur si simplu. Si martisoarele lui erau ca el: clare, simple,(in sensul cat se poate de bun al cuvantului),din lemn, alama, facute cu multa rabdare. Mao, pe de alta parte, cu "jucariile" lui foarte colorate si absolut adorabile, era f. expansiv, foarte comic si plin de energie. Are un blog f. frumos , facut cu iubita lui. Lucreaza impreuna la "jucarii". Asta e blogul lor: http://kiki-oly.blogspot.com/ Merita vazut.
De 8 Martie iubitul meu mi-a zis "La multi ani, Femeie!" si mi s-a parut cel mai frumos lucru din lume... ca sunt "femeia" lui.

Niciun comentariu: